Mūsų svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau, Jūs sutinkate su slapukų naudojimo politika. Norėdami naudoti svetainę be slapukų ar sužinoti apie slapukus daugiau spustelkite čia.

 

Dažniausiai užduodami klausimai

Kada turėčiau pristatyti savo automobilį užsisakius paslaugą?

Automobilį galite pristatyti sutartu laiku arba, jei Jums būtų patogiau, galite pristatyti jį anksčiau mūsų servisų darbo valandomis. Automobilį galėsite saugiai palikti bet kuriame Carglass® padalinyje, kuriame užsisakėte stiklo remonto ar keitimo paslaugą.

Užsisakiau pas Jus paslaugą, tačiau norėčiau pakeisti laiką. Kaip galėčiau tai padaryti?

Nesijaudinkite! Skambinkite mums telefonu 8 700 800 80 ir mūsų darbuotojai paskirs  naują, Jums labiausiai tinkantį, laiką.

Užsisakiau atvykimą į vietą ir norėčiau žinoti, kada atvyks technikas?

Technikas atvyks pas Jus sutartu laiku. Jei dėl nenumatytų priežasčių technikas vėluotų, mes Jus informuosime nurodytu telefonu.

Kada galėčiau atsiimti savo automobilį?

Carglass® visada stengiasi tesėti savo pažadus. Jei Jūs papildomai nebuvote informuoti apie automobilio atsiėmimo laiką, Jūs galite ramiai važiuoti atsiimti savo automobilį sutartu laiku. Norėdami patikslinti Jūsų automobilio atsiėmimo laiką, jei pvz. netikėtai pamiršote arba nesate tikri dėl termino, galite skambinti mums.

Kokius stiklus Jūs naudojate?

Visi mūsų servisuose naudojami automobilių stiklai atitinka OEM (angl. Original Equipment Manufacturer, liet. - originalios įrangos gamintojo) kokybės standartus. Šie stiklai yra pagaminti naudojantis tomis pačiomis technologijomis, kaip ir stiklai, montuojami automobilių gamyklose. Visi jie atitinka griežtus kokybės standartus, nustatytus didžiausių pasaulio automobilių gamintojų.

Pasibaigus automobilio stiklo taisymo darbams norėčiau pabendrauti su Jūsų darbuotoju. Kaip galėčiau tai padaryti?

Jūs galite kreiptis tiesiogiai į tą Carglass® padalinį, kuriame tvarkėte savo automobilio stiklą arba galite susisiekti su mumis telefonu ar elektroniniu paštu. Jei turėsite papildomų klausimų, visada stengsimės į juos atsakyti. Jei iškiltų problemų arba būtumėte nepatenkinti suteikta paslauga, visuomet stengsimės surasti Jums tinkamiausią sprendimą.

Ką apima garantija?

Mūsų servisuose atliktiems stiklo remonto ar pakeitimo darbams suteikiame garantiją. Jei mūsų servise suremontuotas stiklas skyla toliau, klientui ar draudikui kompensuojama visa pinigų suma, nurodyta atliktų darbų sąskaitoje - faktūroje. Jei po ekspertizės išaiškėtų, kad mūsų servise naujas stiklas buvo sumontuotas netinkamai (pvz. vanduo patenka į automobilio saloną ties pakeisto stiklo kraštais), mes kompensuosime Jums arba Jūsų draudimo bendrovei stiklo keitimo išlaidas. Garantija darbams galioja tol, kol Jūs esate automobilio, kurio stiklas buvo suremontuotas arba pakeistas, savininkas.

Kokios yra Jūsų darbo valandos?

Mūsų padalinių darbo valandos:

Vilnius, Kaunas, Klaipėda: Pr. – Pn. 8.00-18.00; Št. 9.00- 14.00;

Panevėžys, Šiauliai: Pr. – Pn. 8.30 - 17.00;

Marijampolė: An. ir Kt. 10.00 – 16.00; Pn. pagal išankstinę registraciją.

Kaip surasti man patogiausią padalinį?

Pasirinkite mūsų tituliniame puslapyje www.carglass.lt Carglass® padaliniai “Padalinio paiešką”, įveskite Jus dominančią vietovę. Tokiu būdu surasite Jus dominantį Carglass® padalinį arba artimiausią Carglass® padalinį.

Kaip galėčiau atsiskaityti už suteiktą paslaugą?

Visuose Carglass® padaliniuose (išskyrus Marijampolę) galimi du apmokėjimo būdai: atsiskaityti galėsite tiek grynaisiais, tiek banko kortelėmis. Jei Jūs turite draudimą automobilių stiklams ir pagal Jūsų poliso sąlygas draudimo bendrovė dengia stiklo remonto ar keitimo išlaidas, Jums nereikės rūpintis apmokėjimu ir dokumentais, viskuo pasirūpinsime mes, o su mumis atsiskaitys Jūsų draudimo bendrovė. Jei Jūs esate juridinis asmuo, Jums reikės sumokėti tik PVM.

Ką apima automobilio stiklų draudimas?

Stiklų draudimas lengviesiems automobiliams (M1 tipo), įgytas TPVCAPD (Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomasis draudimas) sudarymo metu, apima priekinius, šoninius, galinius automobilio stiklus bei stoglangius. Klientams, turintiems stiklų draudimą, priekinio stiklo remontas dažniausiai nieko nekainuos. Jei Jūsų automobilio stiklo keitimo išlaidos neviršija 290 EUR (su PVM) ribos, jas padengs Jūsų draudimo bendrovė.

Daugiau apie automobilio stiklų draudimo sąlygas skaitykite priede prie TPVCAPD.

Ką dengia KASKO draudimas ar automobilio stiklų draudimas?

Kasko draudimas greta apsaugos nuo kitų pažeidimų apima ir automobilio stiklus. Jei Jūs esate privatus asmuo (ne juridinis asmuo), priekinio stiklo remontas Jums paprastai nieko nekainuos. Bet kurio stiklo keitimo išlaidas, pasirinkusiems Carglass® kaip paslaugų tiekėją privatiems Kasko turėtojams, dažniausiai taip pat dengia kliento draudimo bendrovė. Kiekvienu atveju stiklų draudimo sąlygas nurodo kliento draudimo bendrovė. Todėl prieš automobilio stiklo keitimo paslaugos suteikimą visada jas tiksliname.

Ar dirbate su draudimo bendrovėmis?

Bendradarbiaujame su visomis draudimo bendrovėmis ir pasirūpinsime visais su Jūsų automobilio stiklo žala susijusiais administraciniais formalumais.

Registracija internetu

Tai greitas ir paprastas būdas susitarti dėl mūsų paslaugų. Užpildykite paraišką, registruodamiesi internetu jau dabar.

Registruokitės internetu dabar!


Susisiekite su mumis

Jei norite ko paklausti arba jei Jums reikalinga pagalba pildant paraišką internetu, susisiekite su mumis.

Spauskite čia, jei norite su mumis susisiekti

  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube